Компанія збудувала власну виробничу базу з повним циклом для реалізації проєкту.
Як повідомляється, це сучасний бетонний комплекс Liebherr із продуктивністю понад 100 м³ на годину, цех металоконструкцій та завод залізобетонних виробів, де виготовляються ключові елементи для метробудівництва.
Загалом Autostrada інвестувала близько 40 млн доларів у метро на Виноградар. Закуплено 4 установки Jet Grouting для зміцнення ґрунтів і формування фундаментів, а також бурову установку Casagrande B200 і бентонітовий завод S.A.I.C.I. для реалізації технології “стіна в ґрунті”. Понад 15 млн євро вкладено в тунелепрохідницький комплекс, запуск якого очікується на початку 2026 року.
Компанія наголошує, що будівництво метро на Виноградар виконує виключно власними силами — без залучення субпідрядних організацій.
“У стислі терміни ми провели перепідготовку персоналу, впровадили інноваційні технології, які раніше не застосовувались в Україні, та вибудували ефективну модель повного виробничого циклу. На всіх етапах реалізації проєкту працюють власні лабораторні комплекси, що системно контролюють якість матеріалів і процесів, забезпечуючи відповідність стандартам підземного будівництва”, – ідеться у релізі Autostrada.
Як відомо, метро на Виноградар можуть не добудувати вчасно.
Нагадаємо, у грудні 2023 року КП “Київський метрополітен” у судовому порядку розірвав договір з АТ “Київметробуд”. Причина – незадовільні терміни виконання будівельних робіт.
Суд змусив попереднього підрядника будівництва метро на Виноградар повернути Києву 139 млн грн. Також підрядника зобов’язали сплатити місту ще понад 78 млн грн.
Новий тендер столичний метрополітен оголосив 13 червня. Його виграла компанія “Автострада”, яка відновлює аварійний тунель між станціями “Деміївська” та “Либідська”. 15 серпня стало відомо про укладання договору з нею на добудову метро на Виноградар. Роботи фінансуватимуть за кредитні кошти.