Охорона на станції метро Лівобережна не впустила чоловіка з інвалідністю, бо начебто його крісло колісне не відповідало прописним інструкціям.
Це при тому, що раніше пасажир без перешкод потрапляв у поїзди метро та їздив Києвом.
Начальник охорони станції показав документ, де начебто вказано про заборону впускати “крісла шириною більше 90 см, з електричним або механічним приводом”. Історію розповідає “Трамвай”.
Охоронець метро:

Виникло два можливі тлумачення заборони:
Перша версія: заборонені крісла шириною більше 90 см, які мають електричний або механічний привід;
Друга версія: заборонені крісла шириною більше 90 см, а також будь-які крісла з електричним або механічним приводом незалежно від розміру.
Чоловік намагався довести, що саме його візок підвадає під перше трактування і тому його мають впустити всередину. Однак так і не потрапив до вагонів підземки.
Зрештою, пасажиру мали б не перешкоджати за будь-яких умов, бо згідно з чинним законодавством люди з обмеженими фізичними можливостями мають таке ж саме право на проїзд, як і інші пасажири і для них мають бути створені відповідні умови пересування.
За офіційними Правилами користування Київським метрополітеном, затвердженими 12 листопада 2019 року, до безоплатного перевезення дозволені “крісла колісні, палиці, милиці, ходунки та інші засоби, якими користуються маломобільні групи населення”, – зазначає “Трамвай”. –
Правила не містять конкретних розмірних обмежень для інвалідних колясок, на відміну від багажу, для якого чітко вказано граничні розміри в 120 см за сумою трьох вимірів
Прохід пасажирів, які використовують крісла колісні, дозволяється через контрольно-пропускні пункти станцій метрополітену, а на станціях з ескалаторами їх перевезення здійснюється на резервному ескалаторі.
Метрополітен як перевізник, відповідно до чинного законодавства, зобов’язаний:
- Забезпечувати доступність для маломобільних груп населення;
- Створювати необхідні зручності для пасажирів з інвалідністю;
- Здійснювати супровід пасажирів, які використовують крісла колісні; Надавати чітку інформацію про умови користування послугами.
Якщо ви стикнулися з дискримінацією або порушенням прав в дорозі, можна звернутися до:
ОФІЦІЙНИХ ОРГАНІВ:
- КП “Київський метрополітен” — (044) 238-55-11 (довідкова служба);
- Київська міська рада — (044) 202-62-02 (приймальня);
- Уповноважений Верховної Ради з прав людини — (044) 253-74-70;
- Державна служба з питань геодезії, картографії та кадастру — (044) 207-31-84.
ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ:
- Українська спілка інвалідів — (044) 246-23-04;
- Національна асамблея людей з інвалідністю — (044) 285-26-92;
- Центр правової допомоги — 0 800 213 103 (безкоштовна гаряча лінія).