Чому кіномани йдуть подивитися “Правила флірту”

Стрічку “Правила флірту”, яку тепер крутять у кінотеатрах столиці, аналізує Ольга Усачова. Вона каже, що комедія італійського режисера Паоло Дженовезе сподобається тим, хто любить історії зі специфічним гумором та численними внутрішніми конфліктами героїв.

В українському прокаті кіно з 24 липня 2025 року.

На перший погляд, це проста історія побачення, але насправді – цікаве дослідження того, що коїться в думках чоловіка та жінки, коли вони зустрічаються вперше. У кожного з них – своя фокус-група різних «я», які сперечаються, оцінюють, радять і сваряться

Усі події фільму розгортаються в одній кімнаті, а головний акцент – на діалогах, а не на діях героїв, коли досить одного необережного речення аби потрапити в аут або – у чиєсь серце.

Часто ми ховаємося за маскою стриманості, а потім дивуємось, що нас не зрозуміли, відчайдушно хочемо сподобатися, але врешті поводимось, як на співбесіді, тож важливо бути собою без масок – і потрібна людина обов’язково буде поруч

режисер Паоло Дженовезе, відомий широкій аудиторії за успішною комедією-драмою «Ідеальні незнайомці» (2016). У фільмі «Правила флірту» режисер транслює внутрішні дебати головних героїв – без розмаху спецефектів, а з акцентом на спілкуванні та внутрішніх діалогах. Рейтинг стрічки на IMDb – 6,9 з 10. 

Сюжет. П’єро – викладач філософії, який після розлучення обережно придивляється до життя й любові. Лара – мрійниця з втомленим серцем, за плечима якої вже кілька емоційних поразок. Їх зводить випадкова зустріч – перше побачення, яке могло б стати початком чогось справжнього.

Але замість легкості – напружені паузи. Замість відвертості – нескінченні сумніви. Обоє ведуть не лише розмову одне з одним, а й внутрішній діалог із власними страхами, болем і суперечливими бажаннями. Їхні голоси в голові звучать голосніше, ніж серце.

Чи зможуть вони дати собі шанс, переставши аналізувати кожен погляд, кожну репліку, кожне «може» та «якщо» і просто дозволивши почуттям говорити першим? 

У ролях: Едоардо Лео, Пілар Фольяті, Вітторія Пуччіні, Марко Джалліні та інші.