Лише 15 зі 129 брендів електромобілів у Китаї будуть фінансово життєздатними до 2030 року. Такий прогноз з посиланням на заяву консалтингової компанії AlixPartners публікує УкрАвтопром.
Нині інтенсивна конкуренція змушує бренди, які в даний час продають електромобілі та гібриди в Китаї, консолідуватися, а деяким з них – доводиться піти з ринку.
За експертними прогнозами, до кінця десятиліття на ці 15 брендів, які виживуть, припадатиме приблизно 75% китайського ринку електромобілів та плагінгібридів, кожен із яких в середньому продаватиме 1,02 млн авто на рік.
Коефіцієнт використання потужностей на китайських автомобільних заводах минулого року впав у середньому до 50%, що є найнижчим показником за останнє десятиліття.
