Закриття кількох станцій «синьої» гілки метрополітену у грудні 2023 року сталася через проєктні помилки під час будівництва тунелю у 2010 році. Проте, прокуратура повідомила про підозру нинішньому заступнику директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.
Як зазначили у відповідному Департаменті, це є процесуальною дією, яка не передбачає винесення будь-яких попередніх висновків щодо вини особи.
У КМДА відмітили, що висновки офіційної інженерно-технічної експертизи, переданої правоохоронцям, підтвердили: аварійна ситуація сталася через недоліки будівництва тунелю, які призвели до проникнення туди ґрунтових вод.
«Після виявлення загрози співробітники столичного метрополітену та Департаменту діяли максимально оперативно. Так, рух поїздів на небезпечній ділянці зупинили, посилили контроль за станом інфраструктури, для зручності містян організували дублюючі наземні маршрути. Аварійно-відновлювальні роботи тривали цілодобово для якнайшвидшого повернення до звичайного режиму роботи цієї ділянки підземки. Завдяки цим заходам вдалося уникнути жертв і запобігти масштабнішим пошкодженням», – зазначили у міській адміністрації.
У КМДА наголошують, що посадовець надає всю необхідну інформацію слідчим, відкритий до співпраці та наполягає на об’єктивному й неупередженому розгляді справи.
Нагадаємо, раніше підозри у службовій недбалості отримали начальник служби колії, тунельних споруд та головний інженер КП «Київський метрополітен», а згодом – і екскерівник метрополітену Віктор Брагінський. Нещодавно також вручили підозру очільнику транспортного департаменту КМДА Руслану Кандибору.