“Тіні старого Києва” – виставка Музею історії міста Києва, що відкриває мегаполіс, якого сучасні кияни вже не впізнають, але тіні якого назавжди залишаться у пам’яті поколінь і житимуть у творах мистецтва.
Як розповіли у Музеї Києва, у межах виставкового проєкту український бренд створив аромат, який міг би витати у Києві минувшини… Так зʼявилася символічна однойменна свічка, що з ароматом ягідного варення та спецій несе затишок, тепло і світло.
“Вона пахне домом”, – говорять у музеї.
Увесь прибуток від її продажу буде передаватися громадській організації truekyiv , що займається збереженням, відновленням і консервацією цінних дрібничок міста, автентичних деталей старої забудови та особливо – дверей.
Ця співпраця – обʼєднання трьох команд, кожна з яких любить і по-своєму береже Київ. Купити свічку можна на виставці у Музеї.
Відомо, у Софії Київській відкрилася виставка майстра реалістичного та символічного живопису Генрі Ягодкіна.