Експерти також говорять, що українці стали споживати більше українського крафтового алкоголю.
Про цю тенденцію в інтерв’ю NV Бізнес розповів керівник та співвласник компанії-імпортера Vitis Group Сергій Мазур.
«Є сегменти важкого алкоголю, де споживання навіть зросло порівняно з довоєнним часом. Стосовно вина та ігристих вин — у пляшках продажі майже досягли довоєнних показників. У грошовому еквіваленті, особливо у валюті, падіння доволі велике. Думаю, не менше 30−40%. Різко впала середня вартість пляшки, яку купують споживачі», — повідомив він.
За словами Мазура, з виїздом українців за кордон імпортери втратили середнього споживача. В цілому ж у кількості пляшок продажі імпортного алкоголю не скоротились за час великої війни, навіть попри те, що багато людей поїхали за кордон. В Vitis Group це пояснюють тим, що люди нервують, і, як наслідок, частіше вживають алкоголь.
Втім, на ринку з’явилась ще одна тенденція — українці стали споживати більше українського крафтового алкоголю. Як говорить Мазур, це стосується всього, не тільки напоїв, а і сирів, пива, багатьох інших продуктів харчування.
За його спостереженнями, українському вину споживачі менше довіряють через те, що винороби втратили виноградники через окупацію півдня.